Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G7
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie:

,
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta w urzędzie miasta na minimum 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia.

Organ właściwy do realizacji usługi  

Właściwy organ administracji publicznej np. wójt, burmistrz, prezydent miasta

Kogo dotyczy  

Obywatele, Przedsiębiorcy i Administracja Publiczna

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
    Wniosek zawierający następujące informacje: 1) program przedsięwzięcia, 2) krótka charakterystyka wnioskodawcy (data rozpoczęcia działalności, zakres działania, dotychczasowe osiągnięcia, itd), 3) kontakt z osobą reprezentującą wnioskodawcę: elektroniczny, telefoniczny, adres, 4) projekt związany z wykorzystaniem herbu.
Czas realizacji  

Do 1 miesiąca

Opłaty  

Brak opłat

Tryb odwoławczy  

Nie dotyczy

Rezultat realizacji usługi  

Otrzymanie zgody na używanie herbu miasta

Etapy realizacji usługi  

1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji.

Poziom uwierzytelniania  
  • Podpis kwalifikowany
  • Profil zaufany
  • Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Słowa kluczowe   Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

    Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

    Usługa umożliwia złożenie wniosku o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta w urzędzie miasta na minimum 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia.