
- ${title}
Załatw w urzędzie: |
|
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MICHAŁOWIE
MICHAŁÓW, 115 |
Pokaż sprawy wybranego urzędu x |
Zmień urząd Schowaj |
Wskazany urząd nie obsługuje jeszcze poniższej sprawy.
Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznegoZłożenie skargi na podmiot publiczny, który nie zapewnił osobie ze szczególnymi potrzebami dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Prezes Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych |
|
Kogo dotyczy |
Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Bez zbędnej zwłoki |
|
Opłaty |
Brak |
|
Tryb odwoławczy |
Postępowanie przed Prezesem Zarządu PFRON jest postępowaniem jednoinstancyjnym co oznacza, że nie ma odwołania od wydanej decyzji. |
|
Rezultat realizacji usługi |
Decyzja nakazująca zapewnienie dostępności Decyzja odmawiająca nakazania zapewnienia dostępności |
|
Etapy realizacji usługi |
1) Złożenie skargi 2) Przeprowadzenie postępowania 3) Wydanie decyzji |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe |
|
|
Podobne usługi |
Wskazany urząd nie obsługuje jeszcze poniższej sprawy.
Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznegoZłożenie skargi na podmiot publiczny, który nie zapewnił osobie ze szczególnymi potrzebami dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej |