Katalog spraw
Klasyfikacje dodatkowe
wg kategorii
- Architektura, budownictwo
- Edukacja
- Geodezja i kartografia
- Gospodarka i przedsiębiorczość
- Infrastruktura, komunikacja i transport
- Inne sprawy urzędowe
- Kultura
- Mieszkalnictwo, nieruchomości
- Niepełnosprawni
- Ochrona środowiska
- Organizacja imprez
- Pisma ogólne
- Podatki i opłaty
- Pomoc społeczna
- Praca
- Rolnictwo, leśnictwo i rybołówstwo
- Sprawy obywatelskie, ewidencja ludności, meldunki
- Statystyka – GUS
- Turystyka i sport
- Zwierzęta
- Centralne Ewidencje i Rejestry Państwowe
- Zdrowie
- Wybory i referenda
- Ubezpieczenia społeczne
- Informatyzacja
- Administracja
Sprawy związane z tą kategorią
- Wynajem sali/świetlicy
- Nadanie odznaki lub medalu honorowego za zasługi dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego
- Odpis z dokumentacji osobowo-płacowej
- Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją wyroków o eksmisję z prawem do lokalu socjalnego
- Wydanie gadżetów promocyjnych
- Nabywanie na własność nieruchomości będącej dotychczas w użytkowaniu wieczystym
- Wydawanie zaświadczeń
- Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych
- Karta Dużej Rodziny
- Pozyskanie drewna w lasach
- Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
- Rejestracja numeru telefonu komórkowego w Systemie Powiadamiania
- Rejestracja elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP/SEKAP w Systemie Powiadamiania
- Zgłoszenie projektu do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego
- Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
- Wydanie opinii lub rekomendacji nt. działalności organizacji pozarządowej
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych
- Opiniowanie regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie gmin
- Uzgodnienie ustanowienia lub zniesienia użytku ekologicznego
- Udostępnienie zdjęć będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Żninie w celach niekomercyjnych.
- Zamieszczenie informacji w Newsletterze Starostwa Powiatowego
- Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków
- Zgłaszanie propozycji tematów do prac Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego
- Wydanie postanowienia w sprawach prostujących dokumenty prawne własności, wydane przez byłe urzędy
- Udzielenie prawa ochronnego na wzór użytkowy
- Wydanie zaświadczenia o nie toczeniu się postępowania uwłaszczeniowego
- Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta
- Zawiadomienie o naruszeniu danych osobowych dla dostawców publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
- Aktualizacja adresu email w Systemie Powiadamiania
- Przekazanie informacji o nieprawidłowościach w handlu
- Pozwolenia na broń
- Wszczęcie egzekucji komorniczej
- Wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
- Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Wpis do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
- Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego, organów Izby Rolniczej oraz Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Wielkopolska Karta Rodziny
- Tworzenie bazy ofert inwestycyjnych z regionu kujawsko-pomorskiego
- Sporządzenie sprawozdania z kontroli zarządczej
- Lokalny System Informacji Prawnej
- Historia szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych
- Uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Wyjaśnienie niezgodności danych gromadzonych i przetwarznaych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
- Wyszukiwanie informacji i danych zawartych w materiałach archiwalnych, przetwarzania tych informacji i danych, sporządzania wyciągów, wypisów, odpisów albo odwzorowań wizualnych bądź dźwiękowych tych materiałów
- Zwolnienie od podatku od nieruchomości nowo wybudowanych budynków mieszkalnych jednorodzinnych
- Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
- Udzielenie\odmowa udzielenia ulgi w spłacie kar pieniężnych stanowiących dochody Gminy Miejskiej Kraków dla stron, do których nie mają zastosowania przepisy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
- Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
- Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
- Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
- Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
- Wydanie zaświadczenia o dokonaniu wpisu do ewidencji egzaminatorów, określającego zakres uprawnień do egzaminowania
- Odznaka honorowa Zasłużony dla Województwa Lubelskiego
- Wyrażenie Zgody na doręczenie Krakowskiej Wyprawki
- Informacja o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Przesyłanie elektronicznych aktów normatywnych do RCL
- Dofinansowanie przygotowania lub realizacji oprogramowania interfejsowego, a także kodów źródłowych tego oprogramowania
- Potwierdzenie do wydawania kart pojazdów
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
- Przekazanie informacji o udostępnionym przez podmiot publiczny adresie Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL i rejestru mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych
- Składanie informacji o zmianach zasobów złoża kopaliny
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Zmiana wpisu do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Zawiadomienie o zawieszeniu działalności w zakresie walut wirtualnych
- Zawiadomienia o zawieszeniu działalności na rzecz spółek lub trustów
- Złóż oświadczenie dotyczące zwiększenia limitu na energię elektryczną
- Ankieta dotycząca współpracy zagranicznej wielkopolskich jednostek samorządu terytorialnego
- Rozliczenie i przekazanie dofinansowania do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
- Wydawanie odpisów z rejestru stanu cywilnego
- Przebieg ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
- Elektroniczne przesyłanie tytułów wykonawczych
- Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej
- Dotacja dla jednostki samorządu terytorialnego na zadania związane z usuwaniem skutków klęski żywiołowej
- Przesyłanie dokumentów wewnętrznych między jednostkami administracji
- Wydanie poświadczonego za zgodność odpisu, wyciągu, duplikatu lub kopii dokumentu
- Pismo ogólne do Rzecznika Praw Obywatelskich
- Udzielenie patentu na wynalazek
- Utworzenie konta użytkownika aplikacji eKRUS
- Złożenie wniosku do projektu budżetu gminy/powiatu
- Rejestracja adresu email w Systemie Powiadamiania
- Aktualizacja numeru telefonu komórkowego w Systemie Powiadamiania
- Złożenie wniosku o zmianę budżetu gminy/powiatu
- Korespondencja między jednostkami adm. a WUOZ w Szczecinie
- Nadawanie tytułu Zasłużony dla Powiatu Żnińskiego
- Wydanie zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną
- Zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Uzgodnienie ustanowienia lub zniesienia stanowiska dokumentacyjnego
- Uzgodnienie ustanowienia lub zniesienia zespołu przyrodniczo – krajobrazowego
- Opiniowanie w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
- Przekazywanie danych do informacji o stanie mienia komunalnego
- Udzielenie dostępu do informacji o zobowiązaniach podmiotu zamieszczonych na PLIP dla osób prawnych
- Aktualizacja informacji zawartych na stronach internetowych
- Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach zamieszczonych na PLIP dla osób fizycznych
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych
- Przyznanie nagrody dla osób wyróżniających się w działalności pomocy społecznej
- Zawiadomienie o zmianie danych administratora (posiadającego inspektora ochrony danych)
- Wykreślenie z rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych
- Zryczałtowany dodatek energetyczny
- Odpowiedzi na pisma - ZUS, KRUS, Komornicy sądowi
- Uzgodnianie ustanowienia lub zniesienia pomnika przyrody
- Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
- Oświadczenie o stanie majątkowym
- Uzyskanie zaświadczenia do ślubu konkordatowego
- Wydawanie zaświadczeń stwierdzających charakter, okres i rodzaj działalności wykonywanej w Rzeczypospolitej Polskiej na rzecz podmiotu zamierzającego wykonywać działalność na terytorium innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego
- Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Złożenie wniosku o przyznanie środków z Funduszu Sołeckiego
- Wydanie zaświadczenia niepodatkowego
- Złożenie oferty na realizację zadania publicznego
- Udzielenie prawa ochronnego na znak towarowy
- Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
- Zgłoszenie szkody w pojeździe
- Oświadczenie strony o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
- Zwrot błędnie przekazanych wydatków i dochodów budżetowych
- Odwołania i zażalenia w trybie postępowania podatkowego
- Zgłoszenie zamiaru korzystania z pomocy de minimis na tworzenie nowych miejsc pracy związanych z nową inwestycją
- Krakowska Karta Rodzinna 3+
- Przyznawanie tytułu Filantrop Krakowa
- Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
- Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
- Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
- Udostępnianie dokumentacji za wyjątkiem akt kadrowo-płacowych
- Medal Pamiątkowy Województwa Lubelskiego
- Zwrot z budżetu państwa części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego
- Wpłaty Obowiązkowe na PFRON
- Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
- Dofinansowanie projektu informatycznego lub innego przedsięwzięcia wspierającego rozwój społeczeństwa informacyjnego
- Wyjaśnienie do GIODO w prowadzonej przez niego sprawie
- Zbiórka publiczna
- Informacja zbiorcza o wysokości środków funduszu sołeckiego w gminach oraz o wysokości kwoty bazowej (Kb) w poszczególnych gminach przekazywanej przez wojewodę ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej w roku poprzedzającym rok budżetowy
- Informacja o wysokości środków (funduszu sołeckiego) przypadających na dane sołectwa oraz o wysokości kwoty bazowej (Kb) przekazywanej właściwemu wojewodzie przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) w roku poprzedzającym rok budżetowy
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej teletransmisji danych
- Zmiana wpisu do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego
- Wydanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- Wpis do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Wykreślenie z rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Wykreślenie z rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Złóż wniosek o dodatek do innych źródeł ciepła dla gospodarstw domowych
- Dofinansowanie do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej