- ${title}
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych w zabytku
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych
- Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
- Sprzeciw od wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej za przejazd autostradą
- Wpis do rejestru podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową
- Lokalny System Informacji Prawnej
- Ankieta dotycząca badania wymagań i stopnia zadowolenia klienta Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PIS) województwa opolskiego
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
- Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej
- Korespondencja do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotycząca Programu dla przedsięwzięć w zakresie odnawialnych źródeł energii i obiektów wysokosprawnej kogeneracji
- Zgłoszenie obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej
- Historia szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wołowych
- Wydanie zezwolenia na zamianę grobu ziemnego na grób murowany
- Zmiana wpisu do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Opiniowanie regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie gmin
- Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
- Wydawanie pozwoleń na wykonywanie rybołówstwa rekreacyjnego dla organizatora zawodów sportowych
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
- SkargaTaxi
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Złożenie wniosku o przyznanie środków z Funduszu Sołeckiego
- Wydawanie zaświadczeń dot. świadczeń zabezpieczenia społecznego
- Wpis do rejestru rzeczoznawców
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych zamkniętych
- Wypis z ewidencji klubów sportowych
- Pismo w sprawach dotyczących przedmiotów własności przemysłowej
- Informacja o osobach objętych zakazem wstępu na imprezę masową
- Sprawozdawczość finansowa jednostek sektora finansów publicznych
- Zawiadomienie strony postępowania o zmianie adresu
- Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
- Złożenie wniosku do projektu budżetu gminy/powiatu
- Wyjaśnienie niezgodności danych gromadzonych i przetwarznaych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
- Wydanie pozwolenia na poszukiwanie zabytków
- Przekazywanie danych aktualizacyjnych do WBD/TBD PESEL
- Świadczenia dotyczące stypendium lub zapomogi
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
- Wykreślenie z rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Przesłanie dokumentów do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego lub właściwego organu wydającego prawa jazdy lub pozwolenia
- Zawiadomienia o zawieszeniu działalności na rzecz spółek lub trustów
- Sporządzenie sprawozdania z kontroli zarządczej
- Zaświadczenie o braku założonej księgi wieczystej
- Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
- Rozliczenie inwestycji finansowanej ze środków budżetu państwa
- Weryfikacja statusu sprawy
- Wydanie zaświadczenia o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
- Uzyskanie odszkodowania dotyczącego szkód w pojazdach oraz szkód osobowych związanych z utrzymaniem dróg
- Umorzenie, odroczenie terminu zapłaty, rozłożenie na raty należności pieniężnych - opłat czynszowych
- Przekazanie informacji do Narodowego Centrum Badań Rozwoju
- Aktualizacja danych w jednostce centralnej EURODAC
- Wydawanie opinii plastycznych przez Zespół do spraw Estetyki Miasta Płock
- Przystąpienie do postępowania odwoławczego do Krajowej Izby Odwoławczej
- Zgłoszenie adresu email w systemie powiadamiania konsultacji społecznych
- Zgoda na doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- Wydanie zaleceń konserwatorskich
- Przekazywanie materiałów promocyjno-informacyjnych
- Wydanie pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku
- Rejestracja, zmiana lub wykreślenie z Rejestru Dostawców leśnego materiału rozmnożeniowego
- Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego
- Udzielenie patentu na wynalazek
- Zawiadomienie o zawieszeniu działalności w zakresie walut wirtualnych
- Zezwolenie na eksploatację urządzenia objętego dozorem technicznym
- Zaświadczenia o stanie majątkowym
- Patronat Honorowy Marszałka Województwa Lubelskiego lub jego członkostwa w Komitecie Honorowym
- Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
- Korespondencja do Krajowej Izby Odwoławczej dotycząca spraw odwoławczych
- Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
- Uzyskanie dotacji z budżetu Powiatu przez spółki wodne na bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych
- Wpis do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
- Krakowska Karta Rodzinna 3+
- Zmiana adresu do korespondencji lub zamieszkania
- Zaświadczenie potwierdzające spełnienie przez dany lokal wymagań lokalu samodzielnego
- Wpis do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Wydanie pozwolenia na podział zabytku nieruchomego albo zmianę przeznaczenia lub sposobu korzystania z zabytku wpisanego do rejestru zabytków
- Udzielenie prawa z rejestracji na wzór przemysłowy
- Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
- Udostępnianie akt sprawy on-line
- Przekazywanie danych do informacji o stanie mienia komunalnego
- Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie prac pielęgnacyjnych przy zabytkach
- Udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
- Wielkopolska Karta Rodziny
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
- Rejestracja danych w systemie powiadamiania mieszkańców
- Praktyki studenckie lub wolontariat
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
- Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Informacja o spełnianiu obowiązku szkolnego
- Sprawozdanie z wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa dla spółek wodnych i związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych
- Przekaz informacji z Ośrodków Szkolenia Kierowców (OSK) do starosty
- Wyrażenie zgody na wykorzystanie herbu/ flagi Województwa Małopolskiego
- Skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego na decyzję lub postanowienie wydane przez organ administracji publicznej
- Przywrócenie terminu do wniesienia odwołania lub zażalenia
- Zaświadczenia z Archiwum Państwowego
- Wydanie pozwolenia na umieszczenie na zabytku wpisanym do rejestru zabytków urządzeń technicznych, tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych oraz napisów
- Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
- Wykreślenie z rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Zawiadomienie o przeprowadzonej kontroli okresowej obiektu wielkopowierzchniowego dla których właściwym organem nadzoru budowlanego jest wojewódzki inspektor nadzoru budowlanego
- Odwołania i zażalenia
- Wydanie pozwolenia na przemieszczenie zabytku nieruchomego
- Przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
- Zgłoszenie informacji o miejscu, rodzaju i zakresie prowadzonej działalności powodującej zagrożenie dla zdrowia lub życia pracowników
- System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
- Wniosek o konto na platformie eUrząd (osoby fizyczne)
- Wpis zastawu skarbowego
- Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
- Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 4 kwartał
- Odpis z dokumentacji osobowo-płacowej
- Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny instytucjonalny)
- Przebieg ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
- Dofinansowanie do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
- Dofinansowanie w projekcie: Własność intelektualna w Twojej firmie
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów
- Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
- Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach zamieszczonych na PLIP dla osób fizycznych
- Przyznanie prawa do specjalnego zasiłku opiekuńczego
- Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, kserokopii dokumentów byłym pracownikom zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których organem założycielskim byli wojewodowie
- Wydanie pozwolenia na przeniesienie zabytku ruchomego
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych niesformalizowanych
- Przyznanie nagrody dla osób wyróżniających się w działalności pomocy społecznej
- Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej
- Nadanie odznaki lub medalu honorowego za zasługi dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego
- Zgłoszenie do kontroli jakośći handlowej artykułów rolno-spożywczych przywożonych z zagranicy
- Przesyłanie dokumentów wewnętrznych między jednostkami administracji
- Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 1-3 kwartał
- Rozliczenie i przekazanie dofinansowania do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
- Rozpatrywanie odwołań od decyzji starostów w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia
- Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
- Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
- Oświadczenie strony o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
- Projekty cenników i regulaminów operatorów o znaczącej pozycji rynkowej
- Przesyłanie elektronicznych aktów normatywnych do RCL
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych otwartych
- Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Zmiany w budżecie
- Udostępnienie zdjęć będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Żninie w celach niekomercyjnych.
- Zwrot błędnie przekazanych wydatków i dochodów budżetowych
- Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny indywidualny)
- Dostęp do systemu teleinformatycznego
- Zgoda na przemieszczenie świń
- Dotacja dla jednostki samorządu terytorialnego na zadania związane z usuwaniem skutków klęski żywiołowej
- Zmiana lub wyrejestrowanie danych w systemie powiadamiania mieszkańców
- Zaświadczenie potwierdzające powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu
- Zamieszczenie informacji w Newsletterze Starostwa Powiatowego
- Ustalenie terminu spotkania z właściwym organem państwowym
- Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient wewnętrzny)
- Zgłoszenie wywozu świeżych owoców i warzyw do krajów trzecich
- Zwolnienie podmiotu z obowiązku znakowania jaj kierowanych do przemysłu spożywczego z miejsca produkcji
- Złożenie wniosku o zmianę budżetu gminy/powiatu
- Wydanie gadżetów promocyjnych
- Zmiana wpisu do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Anulowanie ustalonego terminu egzaminu na prawo jazdy
- Odpowiedzi na pisma - ZUS, KRUS, Komornicy sądowi
- Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego, organów Izby Rolniczej oraz Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
- Informacja o posiadanej książce w zbiorach Biblioteki Publicznej
- Opinie w zakresie kwalifikacji dokumentacji
- Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
- Dane kontaktowe do powiadomień o terminie uiszczenia opłat za przedłużenie ochrony praw własności wyłącznych
- Przekazanie informacji o udostępnionym przez podmiot publiczny adresie Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- Zmiana danych podlegających wpisowi do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego, systemu językowo-migowego i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych
- Pismo w sprawie projektów realizowanych w AGH
- Dostęp do elektronicznej kartoteki
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek - stary wzór
- Udzielenie prawa ochronnego na wzór użytkowy
- Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych
- Zezwolenie na ekshumację i przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich
- Zgłoszenie projektu do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego
- Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta
- Rejestracja, zmiana danych lub wykreślenie Leśnego Materiału Podstawowego z Krajowego Rejestru
Załatw w urzędzie: |
URZĄD MIASTA DZIAŁDOWO
DZIAŁDOWO, UL. ZAMKOWA 12 |
Pokaż sprawy wybranego urzędu x |
Zmień urząd Schowaj |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy organ administracji publicznej |
|
Nazwa komórki organizacyjnej | ||
Kogo dotyczy |
Klientów chcących uzyskać dostęp do elektronicznych zasobów urzędu (zakres udostępnianych danych dotyczy klienta składającego wniosek) |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
7 dni |
|
Opłaty |
Brak |
|
Numer konta | ||
Tytuł wpłaty | ||
Kwota (PLN) | ||
Tryb odwoławczy |
Brak |
|
Rezultat realizacji usługi |
Dostęp do systemu teleinformatycznego |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania | Niewymagany | |
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Uwagi | ||
BIP | ||
Telefon | 236970400 | |
Fax | 236970402 | |
Słowa kluczowe | Dostęp do systemu teleinformatycznego |