- ${title}
- Rodzina na 5+ dla Zabrza
- Skarga dotycząca działalności jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w zakresie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej
- Wpis ośrodków adopcyjno - opiekuńczych do prowadzonego przez Wojewodę rejestru
- Przyznanie pobytu w ośrodkach wsparcia dziennego
- Wpis do rejestru klubów integracji społecznej
- Przyznanie pomocy w sytuacji kryzysowej
- Wydanie zezwolenia na prowadzenie domów pomocy społecznej
- Roczne sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego
- Udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
- Wpis żłobka lub klubu dziecięcego do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
- Wpis placówek opiekuńczo - wychowawczych wsparcia dziennego do prowadzonego przez Wojewodę rejestru
- Oferta o dofinansowanie zadania w ramach programów Wojewody z obszaru pomocy społecznej
- Wpis do rejestru placówek zapewniających miejsca noclegowe
- Przyznanie pomocy w formie usług opiekuńczych
- Zezwolenie na prowadzenie placówki wsparcia dziennego
- Wniosek o zasiłek powodziowy w kwocie do 2 tys. zł
Organ właściwy do realizacji usługi |
Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej |
|
Kogo dotyczy |
Organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które posiadają status organizacji pożytku publicznego. |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Należy wpisać konkretny termin realizacji usługi. Jeżeli przepis prawa nie określa w jakim terminie ma być załatwiona dana sprawa, to stosuje się zazwyczaj terminy określone w kpa tj.: • niezwłocznie, • nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia sprawy. |
|
Opłaty |
Nie dotyczy. |
|
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Możliwość elektronicznego złożenia oferty na realizację zadania publicznego |
|
Etapy realizacji usługi |
Opis przebiegu realizacji usługi, wskazujący na poszczególne etapy procesu, uwzględniający interakcję pomiędzy klientem a organem oraz komunikację pomiędzy organami publicznymi w ramach tej usługi. |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Oferta an realizacje zadania publicznego; oferta wspólna na realizację zadania publicznego; wspieranie; powierzanie; otwarty konkurs ofert. |