Punkty potwierdzające pełnią ważną rolę w procesie obsługi profilu zaufanego. Do obowiązków kadry zarządzającej należy między innymi:
Punkty potwierdzające profil zaufany
Funkcję punktu potwierdzającego profil zaufany z mocy ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.) pełni konsul, naczelnik urzędu skarbowego, wojewoda, Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Punktem potwierdzającym profil zaufany może być podmiot, o którym mowa w art. 20c ust. ustawy, który wystąpi do ministra właściwego do spraw informatyzacji, z wnioskiem o wyrażenie zgody na pełnienie funkcji punktu potwierdzającego profil zaufany.
Oznakowanie punktu potwierdzającego
Podmioty pełniące rolę punktów potwierdzających profil zaufany powinny stosować się do Wytycznych oznaczania budynków i stanowisk (stylebook) (PDF 3,86 MB)
Materiały do pobrania
Ulotka nr 1 (PDF 5,00 MB)
Ulotka nr 2 (PDF 4,90 MB)
Plakat nr 1 (PDF 12,0 MB)
Plakat nr 2 (PDF 14,0 MB)
Wytyczne oznaczania budynków i stanowisk (stylebook) (PDF 3,86 MB)
Stylebook_oznakowanie - wersja do druku (ZIP 4,95 MB)
Logotypy profilu zaufanego (ZIP 1,83 MB)