Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: URZĄD MIASTA I GMINY BUDZYŃ
URZĄD MIASTA I GMINY BUDZYŃ
Budzyń (miasto), ul. Przemysłowa 16A
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Zaświadczenia o stanie majątkowym

Usługa umożliwia złożenie do organu podatkowego wniosku o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców.



Zaświadczenie wydaje się jeżeli:

1) przepis prawa wymaga urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego,

2) osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.



W przypadkach, o których mowa organ podatkowy jest obowiązany wydać zaświadczenie, jeżeli chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów lub z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.



Zaświadczenie potwierdza stan faktyczny lub prawny istniejący w dniu jego wydania

Organ właściwy do realizacji usługi  

właściwy organ administracji publicznej

Nazwa komórki organizacyjnej  

Kogo dotyczy  

Obywatele, Przedsiębiorcy i Administracja Publiczna

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
    Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
Czas realizacji  

7 dni

Opłaty  

17 zł

Numer konta  

18894500022600010120000020

Tytuł wpłaty  

Tytułem usługi złożenia wniosku do Urzędu Gminy Budzyń

Kwota (PLN)  

0.00

Miejsce składania dokumentów  

Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń

Dni i godziny  
  • Środy, Czwartki, Piątki, 7:00 - 15:00
  • Wtorki, 7:30 - 15:30
  • Poniedziałki, 8:00 - 16:00
  • Tryb odwoławczy  

    Nie dotyczy

    Rezultat realizacji usługi  

    Wydanie zaświadczenia

    Etapy realizacji usługi  

    1. Złożenie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Wydanie zaświadczenia

    Poziom dostępności usługi   Interakcja dwukierunkowa
    Poziom uwierzytelniania  
    Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Uwagi  

    Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii instytucji mieszczącej się w pokoju nr 12 przy ul. Lipowej 6 w Budzyniu na następujących nośnikach danych: Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, Płyta CD-RW Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

    BIP  

    http://bip.budzyn.pl

    Telefon   67 284 32 01
    Fax   67 284 33 13
    Słowa kluczowe   Zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców
    Podobne usługi  

    Zaświadczenia o stanie majątkowym

    Usługa umożliwia złożenie do organu podatkowego wniosku o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców.



    Zaświadczenie wydaje się jeżeli:

    1) przepis prawa wymaga urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego,

    2) osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.



    W przypadkach, o których mowa organ podatkowy jest obowiązany wydać zaświadczenie, jeżeli chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów lub z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.



    Zaświadczenie potwierdza stan faktyczny lub prawny istniejący w dniu jego wydania