Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: URZĄD MIASTA ZGIERZA
URZĄD MIASTA ZGIERZA
ZGIERZ, PL. JANA PAWŁA II 16
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Zaświadczenia o stanie majątkowym

Usługa umożliwia złożenie do organu podatkowego wniosku o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców.



Zaświadczenie wydaje się jeżeli:

1) przepis prawa wymaga urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego,

2) osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.



W przypadkach, o których mowa organ podatkowy jest obowiązany wydać zaświadczenie, jeżeli chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów lub z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.



Zaświadczenie potwierdza stan faktyczny lub prawny istniejący w dniu jego wydania

Organ właściwy do realizacji usługi  

właściwy organ administracji publicznej

Nazwa komórki organizacyjnej  

Wydział Finansowy

Kogo dotyczy  

Obywatele, Przedsiębiorcy i Administracja Publiczna

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
    Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
Czas realizacji  

7 dni

Opłaty  

17 zł

Numer konta  

Tytuł wpłaty  

Kwota (PLN)  

Miejsce składania dokumentów  

Urząd Miasta Zgierza, Punkt Obsługi Interesanta

Dni i godziny  
  • śrd.-pt., 8.00 – 16.00
  • wtorki, 8.00 – 18.00
  • pon., 8.00 – 16.00
  • Tryb odwoławczy  

    Nie dotyczy

    Rezultat realizacji usługi  

    Wydanie zaświadczenia

    Etapy realizacji usługi  

    1. Złożenie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Wydanie zaświadczenia

    Poziom dostępności usługi   Interakcja dwukierunkowa
    Poziom uwierzytelniania  
    Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Uwagi  

    BIP  

    www.umz.zgierz.pl

    Telefon  
  • 42 714 31 17
  • 42 714 31 21
  • Fax   42 714 31 14
    Słowa kluczowe   Zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców
    Podobne usługi  

    Zaświadczenia o stanie majątkowym

    Usługa umożliwia złożenie do organu podatkowego wniosku o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym mieszkańców.



    Zaświadczenie wydaje się jeżeli:

    1) przepis prawa wymaga urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego,

    2) osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.



    W przypadkach, o których mowa organ podatkowy jest obowiązany wydać zaświadczenie, jeżeli chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów lub z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.



    Zaświadczenie potwierdza stan faktyczny lub prawny istniejący w dniu jego wydania