Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: STAROSTWO POWIATOWE W GOŁDAPI
STAROSTWO POWIATOWE W GOŁDAPI
GOŁDAP, UL. KRÓTKA 1
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze, wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami.

Obowiązek zgłoszenia do rejestru lub wykreślenia z rejestru powstaje z dniem nabycia lub zbycia, wwozu do kraju lub wywozu za granicę państwa, wejścia w posiadanie zwierzęcia, jego utraty lub śmierci. Wniosek o zmianę danych w rejestrze należy złożyć w terminie 14 dni od daty powstania tych zmian.

Organ właściwy do realizacji usługi  

organ administracji publicznej

Nazwa komórki organizacyjnej  

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska

Kogo dotyczy  

Osoba fizyczna, osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
  • Wniosek o wpis do rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
  • Kopia zezwolenia na import zwierzęcia do kraju lub kopia zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku, lub kopia dokumentu wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii, potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w hodowli, lub kopia innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia zwierzęcia.
  • W przypadku zmiany danych w rejestrze lub wykreślenia z rejestru:
  • Wniosek o zmianę danych w rejestrze lub wykreślenie z rejestru.
Czas realizacji  

Do 1 miesiąca

Opłaty  

26 zł

Numer konta  

Tytuł wpłaty  

Kwota (PLN)  

Miejsce składania dokumentów  

Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap

Dni i godziny  
  • Poniedziałek, 7:30 do 16:00
  • Piątek, 7:30 do 15:00
  • Od wtorku do czwartku, 7:30 do 15:30
  • Tryb odwoławczy  

    1) Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia w przypadku odmowy wydania zaświadczenia potwierdzającego wpis do rejestru służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego , za pośrednictwem organu, który wydał zaświadczenie, w terminie 7 dni od jego otrzymania
    2) w przypadku odmowy dokonania wpisu do rejestru od decyzji administracyjnej przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

    Rezultat realizacji usługi  

    brak

    Etapy realizacji usługi  

    brak

    Poziom dostępności usługi   Interakcja dwukierunkowa
    Poziom uwierzytelniania  
    Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Uwagi  

    BIP  

    http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/

    Telefon   87 615 44 44
    Fax   87 615 44 45
    Słowa kluczowe   Wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze, wykreślenie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej

    Wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze, wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami

    Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami.

    Obowiązek zgłoszenia do rejestru lub wykreślenia z rejestru powstaje z dniem nabycia lub zbycia, wwozu do kraju lub wywozu za granicę państwa, wejścia w posiadanie zwierzęcia, jego utraty lub śmierci. Wniosek o zmianę danych w rejestrze należy złożyć w terminie 14 dni od daty powstania tych zmian.