Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: URZĄD MIASTA I GMINY BUDZYŃ
URZĄD MIASTA I GMINY BUDZYŃ
Budzyń (miasto), ul. Przemysłowa 16A
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze, wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami.

Obowiązek zgłoszenia do rejestru lub wykreślenia z rejestru powstaje z dniem nabycia lub zbycia, wwozu do kraju lub wywozu za granicę państwa, wejścia w posiadanie zwierzęcia, jego utraty lub śmierci. Wniosek o zmianę danych w rejestrze należy złożyć w terminie 14 dni od daty powstania tych zmian.

Organ właściwy do realizacji usługi  

organ administracji publicznej

Nazwa komórki organizacyjnej  

Kogo dotyczy  

Osoba fizyczna, osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
  • Wniosek o wpis do rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
  • Kopia zezwolenia na import zwierzęcia do kraju lub kopia zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku, lub kopia dokumentu wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii, potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w hodowli, lub kopia innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia zwierzęcia.
  • W przypadku zmiany danych w rejestrze lub wykreślenia z rejestru:
  • Wniosek o zmianę danych w rejestrze lub wykreślenie z rejestru.
Czas realizacji  

Do 1 miesiąca

Opłaty  

26 zł

Numer konta  

18894500022600010120000020

Tytuł wpłaty  

Tytułem usługi złożenia wniosku do Urzędu Gminy Budzyń

Kwota (PLN)  

0.00

Miejsce składania dokumentów  

Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń

Dni i godziny  
  • Środy, Czwartki, Piątki, 7:00 - 15:00
  • Wtorki, 7:30 - 15:30
  • Poniedziałki, 8:00 - 16:00
  • Tryb odwoławczy  

    1) Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia w przypadku odmowy wydania zaświadczenia potwierdzającego wpis do rejestru służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego , za pośrednictwem organu, który wydał zaświadczenie, w terminie 7 dni od jego otrzymania
    2) w przypadku odmowy dokonania wpisu do rejestru od decyzji administracyjnej przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

    Rezultat realizacji usługi  

    brak

    Etapy realizacji usługi  

    brak

    Poziom dostępności usługi   Interakcja dwukierunkowa
    Poziom uwierzytelniania  
    Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Uwagi  

    Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii instytucji mieszczącej się w pokoju nr 12 przy ul. Lipowej 6 w Budzyniu na następujących nośnikach danych: Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, Płyta CD-RW Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

    BIP  

    http://bip.budzyn.pl

    Telefon   67 284 32 01
    Fax   67 284 33 13
    Słowa kluczowe   Wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze, wykreślenie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej

    Wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze, wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami

    Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wpis do rejestru, zmiana danych w rejestrze wykreślenie z rejestru gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem, podlegających kontroli międzynarodowego handlu tymi gatunkami.

    Obowiązek zgłoszenia do rejestru lub wykreślenia z rejestru powstaje z dniem nabycia lub zbycia, wwozu do kraju lub wywozu za granicę państwa, wejścia w posiadanie zwierzęcia, jego utraty lub śmierci. Wniosek o zmianę danych w rejestrze należy złożyć w terminie 14 dni od daty powstania tych zmian.