
- ${title}
Załatw w urzędzie: |
|
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8 |
Pokaż sprawy wybranego urzędu x |
Zmień urząd Schowaj |
Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentówZapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie naruszenia przez przedsiębiorcę przepisów prawa konsumenckiego, słusznego interesu konsumenta, w braku innego wyspecjalizowanego organu do rozstrzygnięcia sprawy, podjęcie działań celem polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy organ administracji publicznej |
|
Nazwa komórki organizacyjnej |
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu |
|
Kogo dotyczy |
Konsumenci |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
W zależności od przedmiotu i charakteru sprawy, liczby załączonych dokumentów oraz czasu potrzebnego na dokonanie oceny jej stanu prawnego i faktycznego. Jeżeli załączone dokumenty są niekompletne, opis sprawy jest nieprecyzyjny, pomija istotne okoliczności, fakty potrzebne dla wykonania ww. czynności czas ten może ulec wydłużeniu. |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Numer konta | ||
Tytuł wpłaty | ||
Kwota (PLN) | ||
Miejsce składania dokumentów |
ul. G.Zapolskiej 4, pl. Nowy Targ 1-8, al. Kromera 44, ul. Hubska 8-16 |
|
Dni i godziny | 7:45 - 15:45, Pon - Pt | |
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie sprawy konsumenta |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku, 2. Rozpatrzenie wniosku, |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania | ||
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Uwagi |
Konsumenci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00. |
|
BIP |
http://bip.um.wroc.pl/artykul/228/3123/biuro-miejskiego-rzecznika-konsumentow |
|
Telefon |
|
|
Fax | 717778662 | |
Słowa kluczowe | Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów | |
Podobne usługi |
Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentówZapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie naruszenia przez przedsiębiorcę przepisów prawa konsumenckiego, słusznego interesu konsumenta, w braku innego wyspecjalizowanego organu do rozstrzygnięcia sprawy, podjęcie działań celem polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą |