- ${title}
Załatw w urzędzie: |
URZĄD MIASTA KATOWICE
KATOWICE, ul. Młyńska 4 |
Pokaż sprawy wybranego urzędu x |
Zmień urząd Schowaj |
Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentówZapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie naruszenia przez przedsiębiorcę przepisów prawa konsumenckiego, słusznego interesu konsumenta, w braku innego wyspecjalizowanego organu do rozstrzygnięcia sprawy, podjęcie działań celem polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy organ administracji publicznej |
|
Nazwa komórki organizacyjnej |
Miejski Rzecznik Konsumentów |
|
Kogo dotyczy |
Konsumenci |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
W zależności od przedmiotu i charakteru sprawy, liczby załączonych dokumentów oraz czasu potrzebnego na dokonanie oceny jej stanu prawnego i faktycznego. Jeżeli załączone dokumenty są niekompletne, opis sprawy jest nieprecyzyjny, pomija istotne okoliczności, fakty potrzebne dla wykonania ww. czynności czas ten może ulec wydłużeniu. |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Numer konta | ||
Tytuł wpłaty | ||
Kwota (PLN) | ||
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie sprawy konsumenta |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku, 2. Rozpatrzenie wniosku, |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania | ||
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Uwagi |
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 2593-905 lub 32 2593-846 |
|
BIP |
http://bip.katowice.eu |
|
Telefon | (32) 259 39 09 | |
Fax | (32) 253 79 84 | |
Słowa kluczowe | Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów | |
Podobne usługi |
Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentówZapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie naruszenia przez przedsiębiorcę przepisów prawa konsumenckiego, słusznego interesu konsumenta, w braku innego wyspecjalizowanego organu do rozstrzygnięcia sprawy, podjęcie działań celem polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą |