Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: GMINA MIEJSKA GÓROWO IŁAWECKIE
GMINA MIEJSKA GÓROWO IŁAWECKIE
GÓROWO IŁAWECKIE, PL. RATUSZOWY 18
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Informacja w sprawie podatku leśnego

Usługa umożliwia złożenie do wybranej instytucji publicznej informacji w sprawie podatku leśnego.

Organem podatkowym właściwym w sprawach podatku leśnego jest wójt (burmistrz, prezydent miasta).

Osoby fizyczne, są obowiązane złożyć organowi podatkowemu, właściwemu ze względu na miejsce położenia lasu, informacje o lasach, sporządzone na formularzach według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym, lub o zaistnieniu zmian.

Jeżeli las stanowi współwłasność lub znajduje się w posiadaniu osób fizycznych oraz osób prawnych, jednostek organizacyjnych, w tym spółek, nieposiadających osobowości prawnej - osoby fizyczne składają deklarację na podatek leśny oraz opłacają podatek na zasadach obowiązujących osoby prawne.

Organ właściwy do realizacji usługi  

Właściwy organ administracji publicznej

Nazwa komórki organizacyjnej  

Stanowisko ds. wymiaru i opłat lokalnych, ewidencja działalności gospodarczej

Kogo dotyczy  

Obywatele

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
  • Informacja w sprawie podatku leśnego
  • Tytuł prawny posiadanego gruntu
Czas realizacji  

Do 30 dni

Opłaty  

Brak opłat

Numer konta  

Tytuł wpłaty  

Kwota (PLN)  

Miejsce składania dokumentów  

Sekretariat Urzędu Miasta

Dni i godziny  
  • W piątek w godzinach, 7.30-15.30
  • Od poniedziałku do czwartku w godzinach, 7:00- 15:00
  • Tryb odwoławczy  

    W przypadku wydania decyzji ustalającej wysokość podatku leśnego od lasu będącego w posiadaniu osób fizycznych, od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji

    Rezultat realizacji usługi  

    Przekazanie informacji w sprawie podatku leśnego

    Etapy realizacji usługi  

    1. Wysłanie wniosku, 2. Decyzja organu.

    Poziom dostępności usługi   Interakcja dwukierunkowa
    Poziom uwierzytelniania  
    Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Uwagi  

    BIP  

    http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/

    Telefon   (89) 762 70 20
    Fax  
    Słowa kluczowe   Informacja w sprawie podatku leśnego

    Informacja w sprawie podatku leśnego

    Usługa umożliwia złożenie do wybranej instytucji publicznej informacji w sprawie podatku leśnego.

    Organem podatkowym właściwym w sprawach podatku leśnego jest wójt (burmistrz, prezydent miasta).

    Osoby fizyczne, są obowiązane złożyć organowi podatkowemu, właściwemu ze względu na miejsce położenia lasu, informacje o lasach, sporządzone na formularzach według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym, lub o zaistnieniu zmian.

    Jeżeli las stanowi współwłasność lub znajduje się w posiadaniu osób fizycznych oraz osób prawnych, jednostek organizacyjnych, w tym spółek, nieposiadających osobowości prawnej - osoby fizyczne składają deklarację na podatek leśny oraz opłacają podatek na zasadach obowiązujących osoby prawne.