Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
PABIANICE, UL. ZAMKOWA 16
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

W Polsce, herby miast są tworzone w oparciu o ustawę o odznaczeniach i mundurach. Sposoby wykorzystania herbu zastrzegane są natomiast w statutach miejskich. Jednostka chcąca uzyskać pozwolenie na użycie herbu miasta zobligowana jest do złożenia wniosku o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta wraz z niezbędnymi załącznikami w Urzędzie Miasta na minimum 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia.

Organ właściwy do realizacji usługi  

Właściwy organ administracji publicznej np. wójt, burmistrz, prezydent miasta

Nazwa komórki organizacyjnej  

Kogo dotyczy  

Obywatele, Przedsiębiorcy i Administracja Publiczna

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
    Wniosek zawierający następujące informacje: 1) program przedsięwzięcia, 2) krótka charakterystyka wnioskodawcy (data rozpoczęcia działalności, zakres działania, dotychczasowe osiągnięcia, itd), 3) kontakt z osobą reprezentującą wnioskodawcę: elektroniczny, telefoniczny, adres, 4) projekt związany z wykorzystaniem herbu.
Czas realizacji  

Do 1 miesiąca

Opłaty  

Brak opłat

Numer konta  

Tytuł wpłaty  

Kwota (PLN)  

Tryb odwoławczy  

Nie dotyczy

Rezultat realizacji usługi  

Otrzymanie zgody na używanie herbu miasta

Etapy realizacji usługi  

1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji.

Poziom dostępności usługi   Interakcja dwukierunkowa
Poziom uwierzytelniania  
Usługa wymaga zalogowania  

TAK

Uwagi  

Usługa realizowana jest poprzez Platformę e-Usług Publicznych.

BIP  

http://www.bip.um.pabianice.pl/

Telefon   42 22-54-600
Fax   42 22-54-669
Słowa kluczowe   Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta

W Polsce, herby miast są tworzone w oparciu o ustawę o odznaczeniach i mundurach. Sposoby wykorzystania herbu zastrzegane są natomiast w statutach miejskich. Jednostka chcąca uzyskać pozwolenie na użycie herbu miasta zobligowana jest do złożenia wniosku o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta wraz z niezbędnymi załącznikami w Urzędzie Miasta na minimum 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia.