- ${title}
Załatw w urzędzie: |
STAROSTWO POWIATOWE W ŻNINIE
Żnin, ul. Potockiego 1 |
Pokaż sprawy wybranego urzędu x |
Zmień urząd Schowaj |
Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentówZapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie naruszenia przez przedsiębiorcę przepisów prawa konsumenckiego, słusznego interesu konsumenta, w braku innego wyspecjalizowanego organu do rozstrzygnięcia sprawy, podjęcie działań celem polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy organ administracji publicznej |
|
Nazwa komórki organizacyjnej | ||
Kogo dotyczy |
Konsumenci |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
W zależności od przedmiotu i charakteru sprawy, liczby załączonych dokumentów oraz czasu potrzebnego na dokonanie oceny jej stanu prawnego i faktycznego. Jeżeli załączone dokumenty są niekompletne, opis sprawy jest nieprecyzyjny, pomija istotne okoliczności, fakty potrzebne dla wykonania ww. czynności czas ten może ulec wydłużeniu. |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Numer konta | ||
Tytuł wpłaty | ||
Kwota (PLN) | ||
Miejsce składania dokumentów |
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin |
|
Dni i godziny | Pn-Pt, 7:30-15:30 | |
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie sprawy konsumenta |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku, 2. Rozpatrzenie wniosku, |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania | ||
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Uwagi | ||
BIP |
http://bip.powiatzninski.pl |
|
Telefon | 52 303 11 00 | |
Fax | 52 303 13 02 | |
Słowa kluczowe | Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów | |
Podobne usługi |
Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentówZapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie naruszenia przez przedsiębiorcę przepisów prawa konsumenckiego, słusznego interesu konsumenta, w braku innego wyspecjalizowanego organu do rozstrzygnięcia sprawy, podjęcie działań celem polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą |