Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G7
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 139
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 139
ŁÓDŹ, UL. LNIANA 21
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmień urząd

Schowaj

Wskazany urząd nie obsługuje jeszcze poniższej sprawy.

Aby zgłosić zapotrzebowanie na tę sprawę, zaloguj się.

Wpisanie statku powietrznego lub dokonanie zmiany danych wpisanych do Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych

Złożenie wniosku o wpis statku powietrznego do Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych albo zmianę danych wpisanych w Rejestrze lub wykreślenie statku powietrznego z Rejestru

Organ właściwy do realizacji usługi  

Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Kogo dotyczy  

Właścicieli/użytkowników statków powietrznych

Podstawy prawne  
  • Ustawa Prawo lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 2110 z późn. zm., Art. 37,)
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2021 r. w sprawie rejestru cywilnych statków powietrznych, znaków i napisów umieszczanych na statkach powietrznych oraz wykazu znaków rozpoznawczych wykorzystywanych do lotów przez statki powietrzne niewpisane do rejestru cywilnych statków powietrznych. (Dz. U. z 2021 r., poz. 596)
Wymagane dokumenty  
  • Fotografie statku powietrznego (zapis cyfrowy)
  • Oświadczenie, że statek powietrzny nie jest zarejestrowany w rejestrze innego państwa.
  • Dokumenty potwierdzające istnienie wobec statku powietrznego prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych.
  • Jednolity Dokument Administracyjny (SAD), o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 19 marca 2004 r. – Prawo celne (Dz. U. z 2020 r. poz. 1382) – w przypadku statku powietrznego sprowadzonego spoza Unii Europejskiej
  • Umowa z użytkownikiem potwierdzająca faktyczne władanie statkiem powietrznym.
Czas realizacji  

30 dni

Opłaty  

Zgodnie z tabelą opłat lotniczych. Oraz: - 17 zł za złożenie pełnomocnictwa

Tryb odwoławczy  

Wniosek o ponowne rozpatrzenie (tam, gdzie ma zastosowanie)

Rezultat realizacji usługi  

Wpisanie/zmiana danych Statku Powietrznego w RCSP lub wykreślenie statku powietrznego z RCSP

Etapy realizacji usługi  

1. Złożenie wniosku przez właściciela lub pełnomocnika, który posiada pisemne upoważnienie od właściciela SP/1. 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji o wpisaniu do Rejestru/zmianie danych/wykreśleniu statku oraz Świadectwa Rejestracji (jeśli dotyczy)

Poziom uwierzytelniania  
  • Podpis kwalifikowany
  • Profil zaufany
  • Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Słowa kluczowe  
  • rejestracja statku powietrznego
  • zmiana danych
  • wykreślenie
  • Wskazany urząd nie obsługuje jeszcze poniższej sprawy.

    Aby zgłosić zapotrzebowanie na tę sprawę, zaloguj się.

    Wpisanie statku powietrznego lub dokonanie zmiany danych wpisanych do Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych

    Złożenie wniosku o wpis statku powietrznego do Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych albo zmianę danych wpisanych w Rejestrze lub wykreślenie statku powietrznego z Rejestru