- ${title}
- Nadawanie tytułu Honorowy Obywatel Miasta Opola
- Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
- Wstrzymanie wykonania decyzji/postanowienia
- Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków
- Wyjaśnienie wątpliwości co do treści decyzji organu administracji publicznej
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej teletransmisji danych
- Zbiórka publiczna
- Sprostowanie błędów i omyłek w decyzji/postanowieniu Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Piaseczyńska Karta Dużej Rodziny
- Udzielenie dostępu do informacji o zobowiązaniach podmiotu zamieszczonych na PLIP dla osób prawnych
- Świadczenie usług tłumacza polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM), sposobach komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
- Głosowanie w Budżecie Obywatelskim
- Wydanie opinii lub rekomendacji nt. działalności organizacji pozarządowej
- Przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
- Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
- Aktywizacja zawodowa repatriantów
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich albo badań architektonicznych przy zabytku
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
- SkargaTaxi
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Uchylenie lub zmiana decyzji ostatecznej wydanej przez organ administracji publicznej
- Utworzenie konta użytkownika aplikacji eKRUS
- Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
- Deaktywacja konta na platformie eUrząd
- Zapytania o dane dłużnika
- Wydanie postanowienia opiniującego wniosek o wydanie książeczki żeglarskiej w zakresie istnienia przesłanek do odmowy wydania paszportu
- Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Wydawanie wydawnictw promocyjnych
- Nadawanie tytułu Zasłużony Obywatel Miasta Opola
- Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach podmiotu zamieszczonych na PLIP dla osób prawnych
- Wydanie zaświadczenia o nie toczeniu się postępowania uwłaszczeniowego
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek - stary wzór
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych
- Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
- Piaseczyńska Karta Mieszkańca
- Zawieszenie postępowania administracyjnego prowadzonego przez organy administracji publicznej
- Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
- Uzgadnianie zadań/ zakupów inwestycyjnych do realizacji w obszarze terytorialnym przejścia granicznego
- Wydanie zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków roślin lub grzybów objętych ochroną
- Weryfikacja tożsamości Użytkownika Portalu Informacyjnego Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wydawanie pozwolenia na wykonywanie rybołówstwa rekreacyjnego dla armatora statku
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji
- Przekazanie informacji do Narodowego Centrum Badań Rozwoju
- Wydanie poświadczonego za zgodność odpisu, wyciągu, duplikatu lub kopii dokumentu
- Anulowanie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu parkowania w Strefie Płatnego Parkowania (SPP)
- Zgłoszenie się pełnomocnika strony do udziału w postępowaniu administracyjnym prowadzonym przez organ administracji publicznej
- Pozwolenia na broń
- Informowanie beneficjentów o zmianach ministerialnych wytycznych horyzontalnych w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
- Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
- Uchylenie lub zmiana decyzji ostatecznej wydanej przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Aktualizacja informacji zawartych na stronach internetowych
- Wydanie zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną
- Korespondencja między jednostkami adm. a WUOZ w Szczecinie
- Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
- Pismo ogólne do Rzecznika Praw Obywatelskich
- Wniosek o konto na platformie eUrząd (dla osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej)
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Nadawanie odznaki honorowej za zasługi dla Miasta Opola
- Wydanie postanowienia w sprawach prostujących dokumenty prawne własności, wydane przez byłe urzędy
- Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL i rejestru mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych
- Wznowienie postępowania administracyjnego w sprawie zakończonej decyzją lub postanowieniem organu administracji publicznej
- System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
- Udostępnianie danych na platformie eUrząd innej osobie fizycznej
- Przekazanie informacji o nieprawidłowościach w handlu
- Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
- Wszczęcie procedury mediacji
- Stwierdzenie nieważności decyzji lub postanowienia organu administracji publicznej
- Krakowska Karta Rodzinna 3+
- Pozyskanie drewna w lasach
- Zgłaszanie propozycji tematów do prac Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego
- Przedłużenie umowy najmu mieszkania socjalnego
- Wyrażenie zgody na założenie, rozszerzenie cmentarza
- Wniosek o zasiłek powodziowy w kwocie do 2 tys. zł
- Dotacje na zadania służące ochronie, zachowaniu i rozwojowi tożsamości kulturowej mniejszości narodowych i etnicznych oraz podtrzymaniu i rozwojowi języka regionalnego
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie badań architektonicznych przy zabytku
- Przyznanie prawa do specjalnego zasiłku opiekuńczego
- Informacja o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Wyszukiwanie informacji i danych zawartych w materiałach archiwalnych, przetwarzania tych informacji i danych, sporządzania wyciągów, wypisów, odpisów albo odwzorowań wizualnych bądź dźwiękowych tych materiałów
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych
- Uzupełnienie decyzji/postanowienia organu administracji publicznej
- Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym
- Wydanie świadectwa legalności pozyskania drewna
- Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
- Wypłata świadczenia mieszkaniowego dla żołnierza zawodowego
- Udostępnienie danych zgromadzonych w Systemie Powiadamiania Ratunkowego (SPR)ych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
- Nadawanie odznaczeń Medal za Długoletnie Pożycie Małżeńskie
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych otwartych
- Warszawski bon żłobkowy
- Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Wznowienie postępowania administracyjnego w sprawie zakończonej decyzją lub postanowieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego działającego jako organ I instancji
- Pismo ogólne do urzędu
Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpieniaSprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców na wniosek osoby, której dane dotyczą i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia. |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Organami właściwymi do usunięcia niezgodności są odpowiednio wójt/burmistrz/prezydent, kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, wojewoda, konsul lub minister właściwy do spraw wewnętrznych każdy zgodnie ze swoją właściwością. |
|
Kogo dotyczy |
Usługa dotyczy danych każdej osoby fizycznej i może być realizowana na wniosek osoby fizycznej. |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Niezwłocznie po zakończeniu postępowania wyjaśniającego. |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rezultatem usługi jest sprawdzenie danych oraz usunięcie niezgodności w danych osobowych lub jego brak w przypadku stwierdzenia prawidłowości danych i w uzasadnionych przypadkach zawiadomienie osoby, której dane były sprawdzane. Zawiadomienie o sposobie załatwienia sprawy, zawiera w szczególności informację o działaniach podjętych w związku z usunięciem niezgodności i o wyniku postępowania wyjaśniającego, a w przypadku postępowania wyjaśniającego wszczętego z urzędu – także datę jego wszczęcia. |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie przez osobę, której dane dotyczą, wniosku o sprawdzenie danych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia. 2. Sprawdzenie danych przez organ właściwy do realizacji usługi. 3. Usunięcie ewentualnych stwierdzonych niezgodności danych zawartych w rejestrze PESEL lub w rejestrach mieszkańców przez organ, który je stwierdził. 4. Przekazanie zlecenia usunięcia niezgodności do organu właściwego, jeśli organ, który dokonał sprawdzenia osoby jest niewłaściwy do usunięcia niezgodności. 5. Powiadomienie osoby o usunięciu niezgodności, jeśli realizacja nastąpiła na wniosek osoby. W przypadku sprawdzenia i usunięcia niezgodności z urzędu powiadomienie będzie wysyłane w sytuacjach gdy znacznie zmienił się status administracyjno-prawny osoby. |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe |
|
Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpieniaSprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców na wniosek osoby, której dane dotyczą i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia. |