- ${title}
- Wsparcie imprez lub przedsięwzięć w ramach promocji Powiatu Krotoszyńskiego
- Zawiadomienie o przedłużeniu zawieszenia wykonywania działalności organizatora turystyki lub pośrednika turystycznego
- Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Podkowa Leśna
- Informacja o spełnianiu obowiązku szkolnego.
- Zawarcie umowy na udostępnienie miejsca w Rynku Głównym w Krakowie na zorganizowanie imprezy lub wydarzenia
- Wsparcie rzeczowe, finansowe, patronat Starosty nad wydarzeniem
- Zawiadomienie o zawieszeniu wykonywania działalności organizatora turystyki lub pośrednika turystycznego
- Zgłoszenie roszczenia w związku ze złożeniem oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i /lub pośrednika turystycznego
- Zmiana wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych województwa lubelskiego
- Zawarcie umowy na udostępnienie miejsca poza Rynkiem Głównym w Krakowie na zorganizowanie imprezy lub wydarzenia
Zgłoszenie roszczenia w związku ze złożeniem oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i /lub pośrednika turystycznegoCelem usługi jest umożliwienie złożenia wniosku w sprawie zgłoszenia roszczenia w związku ze złożeniem oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i /lub pośrednika turystycznego |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Marszałek Województwa |
|
Kogo dotyczy |
Klienci poszkodowani na skutek złożenia oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i/lub pośrednika turystycznego |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Zgodnie z zapisami umowy gwarancji ubezpieczeniowej, umowy gwarancji bankowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów roszczenia można składać w terminie do 1 roku po upływie okresu obowiązywania umowy. Dokumentacja roszczeń jest przekazywana do gwaranta celem weryfikacji zgłoszeń oraz wyliczenia należnych kwot zwrotu. Po otrzymaniu dokonanego przez gwaranta szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom organizatora turystyki i/lub pośrednika turystycznego, beneficjent, tj. Marszałek Województwa, wydaje dyspozycję wypłaty środków, a gwarant dokonuje wypłat należnych kwot bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków. |
|
Opłaty |
Bez opłaty |
|
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Wypłata odszkodowania |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku do Marszałka Województwa. 2. Przekazanie dokumentacji do gwaranta w celu weryfikacji zgłoszeń oraz wyliczenia należnych kwot zwrotu. 3. Przekazanie przez gwaranta do Marszałka Województwa szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanym 4. Wydanie przez Marszałka Województwa dyspozycji wypłaty środków. 5. Wypłata środków przez gwaranta. Za prawidłowe rozliczenie środków z umowy gwarancji bankowej, umowy gwarancji ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów odpowiada gwarant. |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Zgłoszenie roszczenia w związku ze złożeniem oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i /lub pośrednika turystycznego. Odszkodowanie. |
Zgłoszenie roszczenia w związku ze złożeniem oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i /lub pośrednika turystycznegoCelem usługi jest umożliwienie złożenia wniosku w sprawie zgłoszenia roszczenia w związku ze złożeniem oświadczenia o niewypłacalności przez organizatora turystyki i /lub pośrednika turystycznego |